top of page

Kalendarz 2020/2021

Każdego roku, tworząc kalendarz, towarzyszą mi bardzo pozytywne emocje. Jest to dla mnie moment, gdy z naładowanymi akumulatorkami, patrzę w przyszłość na najbliższe miesiące. W tym roku trudno planować, lecz wierzę, że kolejny raz będzie to fantastyczna przygoda obfitująca w uśmiechy moich uczniów :). Już czwarty raz mogę podzielić się z Wami kalendarzem. Przygotowałam wersje dla klasy oraz grupy przedszkolnej, a także takie bez naniesionych świąt.

Bardzo cieszy mnie widok fotografii przedstawiających Wasze sale lekcyjne/przedszkolne, a w nich wiszący kalendarz, także dzielcie się nimi nadal :).

Z moją klasą wykorzystujemy go do dekoracji sali, naturalnego poznawania kalendarza, sposobów zapisu dat, a także celebrowania urodzin oraz świąt nietypowych.

Przy tej okazji, życzę Wam dużo energii, uśmiechu, otwartego umysłu, kreatywnych myśli, ciekawych doświadczeń, nowych wyzwań oraz wspaniałego czasu z Waszymi uczniami, dziećmi, współpracownikami. Szczęśliwego Roku Szkolnego/Przedszkolnego 2020/2021 :)

Pliki do pobrania:

* Drogi czytelniku! :) Jeśli zaciekawił Cię post lub skorzystałaś/łeś z pomocy, proszę zostaw po sobie znak w postaci komentarza lub udostępnienia posta. To ułatwi i umili moją pracę :)

Kategorie
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page